PFA er hovedsponsor ved årets havneløb i Nordhavn, og derfor skifter løbet navn til PFA Harbour Run. Startskuddet lyder den 26. august og byder på en unik tur rundt i det spændende område, der er midt i en kolossal forvandling. Når deltagerne bliver sendt afsted på de 2, 5 eller 10 km, er det bl.a. med PFA’s store fokus på sundhed som motivation. Chef for marketing Mette Nielsen fortæller, at løbet passer helt perfekt ind i PFA’s værdier:
”Med PFA Harbour Run kan vi møde vores kunder på en sjov og uforpligtende måde og give dem en oplevelse, de ikke er vant til fra PFA. Det er en sjov dag for hele familien, så det er en unik mulighed for at vise vores store fokus på sundhed, og her spiller motion selvfølgelig en vigtig rolle”.
En aktiv spiller i Nordhavn
Derudover har PFA selv en meget central placering i den nye bydel og spiller også en aktiv rolle i udviklingen af Nordhavn med investeringer i byggeprojekter. PFA’s egne bygninger er også under forvandling og vil indenfor de næste par år stå klar som et ikonisk vartegn for kvarteret.
0 Kommentarer